Tanulj játszva - digitális oktató csomag - korlátlan

Tanulj játszva - digitális oktató csomag - korlátlan Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
38.987 Ft (30.698 Ft + ÁFA)
Cikkszám: TJ-0002
7 CD
Leírás és Paraméterek

1. Pompos kalandjai - játékos készségfejlesztő
2. Pompos és az ellopott betűk
3. Pompos és a kastély szelleme - szorzótábla játszva
4. Pompos a dzsungelben - helyesírás gyakorló
5. Pompos Számországban - játékos számolás tanító
6. Pompos és a Tudás tornya - természetismeret
7. Pompos a tengerész - játékos gépírásoktató

1. Pompos kalandjai - játékos készségfejlesztő

Kalandia királya egy napon rémülten vette észre, hogy koronájáról eltűntek az ékkövek. Ez azért nagy baj, mert közeleg az ország nemzeti ünnepe, ahol a király nem jelenhet meg korona nélkül.
Pompos feladata, hogy megtalálja és visszaszerezze az eltűnt ékköveket. Barangolása során ügyességi játékokat és logikai feladványokat kell megoldania a küldetés teljesítéséhez.

A Pompos sorozat első tagja, játékos készségfejlesztő, ügyesítő kalandjáték. - 4 éves kortól ajánlott.

2. Pompos és az ellopott betűk

Jupo, a bölcs, öreg varázsló mindentudó varázskönyvéből a Lepke-manók ellopták az összes betűt.
Pompos segítségével ismerd meg és szerezd vissza a betűket, gyűjtsd össze Jupo varázsló tudását!

A program öt különféle játékot tartalmaz, melyekben tudásodon kívül az ügyességedre is szükséged lesz!
Elért eredményed a program tárolja, így bármikor folytathatod a megkezdett játékot! A rajzos feladatokat kinyomtathatod! - 5 éves kortól ajánlott.

3. Pompos és a kastély szelleme - szorzótábla játszva

Barangold be Pompos segítségével a kastély titokzatos termeit!
Fejtsd meg a különféle rejtvényeket, melyek a továbbjutáshoz segítenek és gyűjtsd össze a szükséges varázserőt, hogy kiszabadítsd az ódon kastély szellemét évszázadok óta tartó fogságából...

Barangolásod közben észrevétlenül még a szorzótáblát is megtanulod! Elért eredményed a program tárolja, így bármikor folytathatod a megkezdett játékot! - 7 éves kortól ajánlott.

4. Pompos a dzsungelben - helyesírás gyakorló



A csalafinta lepkemanók ismét rossz fát tettek a tűzre: Foglyul ejtették Pompos barátait a Zsongikat és ládákba zárva elhurcolták az őserdő mélyére.
Pompos bátran utánuk indul, hogy kiszabadítsa őket, de a dzsungel számos veszélyt rejt!
Segíts neki véghezvinni küldetését, miközben a helyesírás szabályait gyakorlod!
RAJTA! Indulj a kalandra! - 6 éves kortól ajánlott.

5. Pompos Számországban - játékos számolás tanító

Pompos kalandjai ezúttal Számországba vezetnek.Színes és izgalmas játékok során észrevétlenül sajátíthatod el a számolás tudományát!
Pompos segítségével öt különféle játékot játszhatsz végig, melyekben tudásodon kívül az ügyességedre is szükséged lesz!
Elért eredményed a program tárolja, így bármikor folytathatod a megkezdett játékot! A rajzos feladatokat kinyomtathatod! - 5 éves kortól ajánlott.

6. Pompos és a Tudás tornya - természetismeret

A Tudás Tornyára feljutni nem egyszerű feladat!
Az egyre magasabb szinteken egyre nehezebb feladatokat kell megoldanod a továbbjutáshoz és különféle ügyességi játékokban is jól kell teljesítened.
Témakörök: kisebb-nagyobb, élő-élettelen dolgok, növények és állatok, zöldségek gyümölcsök, évszakok, színek, stb.
4 szint, 20 különböző játék és feladat, több, mint száz kérdés.- 4 éves kortól ajánlott.

7. Pompos a tengerész - játékos gépírásoktató

Járd be a Betűtenger szigeteit Pompos hajóján! Utad során ismerd meg számítógéped billentyűit és tanulj meg villámgyorsan gépelni anélkül, hogy a billentyűket néznéd!
Az unalmas tanulást rengeteg animáció és négy izgalmas játék teszi érdekessé! - 5 éves kortól ajánlott.

Házhozszállítás 5-10 munkanap
További képek